درباره مدیر کافه ارتباط با مدیر دنج ترین میز کافه Follow BTANIS CAFE مشتری‌های VIP
BTANIS CAFÉ
BTANIS CAFÉ
somewhere between the consciousness and the unconsciousness
Barana
Barana

💙یادداشت های اموزش هدف گذاری-قسمت2-💙

سلااااام به روی ماهتون.

خب میریم سراغ بخش دوم یادداشت های هدف گذاری.
همچنان این بخش ادامهِ بخشِ مقدمه دوره هدف هست.

 

[با هدف گذاریه که میشه دستاورد خلق کرد]

 


موضوع این بخش:رویا،هدف،چشم انداز

 


خصوصیاتِ رویا:
"اگر بشه چی میییییشه"(ولی نمیشه دوستِ مَن!)

۱-غیر قابل دسترس[چون برنامه ریزی رسیدن بهش وجود نداره]
۲-گنگ و مبهمه [فقط دوست داشتنِ داشتنِ چیزی کافی نیست!]
۳-هیچ برنامه ای واسه رسیدن بهش وجود نداره[پلن چیه؟برنامه چیه؟]
۴-هیچ پیش نیازی برای این کار نداره[میخوای قهرمان شنا شی،اما اگه پرتت کنن تو آب قلبت وایمیسته!]
۵-زود فراموش میشه
۶-در لحظه ایجاد انگیزه میکنه و با کوچکترین اتفاق نادیده گرفته میشه



خصوصیات چشم انداز:
"قراره شرکت تا چند سال آینده تولیداتش سه برابر بشه"(جزئیات چی؟برنامه چیه؟)

۱-تسلط به کلیات آن [داشتن بدن خوب-شرایط رفتاری و مالی بهتر]
۲-گنگ و مبهم [کِی؟چطوری؟کجا؟]
۳-برنامه مشخصی نداره
۴-دارای پیش نیاز هایِ مجهول [فقط یه نگاهی داره...مثل چشم انداز ده سالِ اینده اکثر شرکت ها که در ۹۹درصد مواقع محقق هم نمیشه]


خصوصیات هدف:
"هدف،یک فراینده که تکلیفِ تک تکِ لحظاتِ،تک تکِ روزهایِ زندگیتو مشخص میکنه"

۱-در دسترس است [میدونی که قراره از اصفهان بری تهران]
۲-برنامه مشخصی داره
۳-ددلاین داره [چه کاری در چه تایمی باید انجام شه؟]
۴-پیش نیازها آمادست [برای رقم ۱۰۰۰،باید بدونی ۲۰۰تاش از کجا قراره بیاد،۳۰۰تای بعدی از کدوم جایِ دیگه،یه پونصد تا هم از محل مشخص دیگه]
 ۵-مهارت کافی برای رسیدن بهش موجوده [اگر مهارت کاری رو نداریم مشخصا در درجه اول هدف ما باید کسب مهارتِ اون زمینه باشه]
۶-راه رسیدنِ بهش حداقل۶۰% شفافه [اون ۴۰%هم برای گذاشتنِ یه تارگتِ بالاتر از تارگتِ موجوده.ممکنه بخوایم هدفو بالاتر ببریم و چیز جدید تری بهش اضافه کنیم]

 

 


در بابِ اضافیات:

**آروم،آروم چیزی که در ذهنت رویاست به هدف تبدیل میشه.
و آروم،آروم به همه رویاهات میرسی.**

❌نباید تلاش یکساله رو با تلاشِ۲۰ساله یک شخصِ دیگه مقایسه کنی! [دوستِ من،نظرت چیه توی جهانت چیزی به نام مقایسه وجود نداشته باشه؟!]


اینجا مهم میشه که [شیبِ] زندگی رو مشخص کنیم.همه چیز در طول زمان اتفاق می افته.یه چیز قشنگی که همیشه چارتیست هایِ تکنیکال ازش استفاده میکنن اینه:هر چه شیبِ یک خطِ روند کم تر باشه،اون خط بسیار معتبر تره.
اون خط همیشه میتونه نقش مقاومت قوی ای رو بازی کنه که هر وقت افت میکنی با برخورد و یادآوری اون دوباره اوج بگیری^^


خب تا الان داشتی چیکار میکردی؟
۹۷%ما رویا پردازی میکردیم...
ولی خوشحالم که شانس اینو پیدا کردیم تا فرقِ همه چیزو بفهمیم!!!!

 

 

 


قسمتِ بعد: -سه پیش نیازِ مهم
                     -حالا چرا هدف گذاری؟!

 


منتظر باشید^^
و از این قسمت حسابی استفاده کنید.
چند بار بخونیدش...
و باز هم مرورش کنید!
میدونم که تکلیفِ خیلی چیزارو میتونه روشن کنه!
سازِ دلتون کوک💜💙

۳ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • Nk
    این جمله ای که نارنجی بلد شده عالیه
  • Barana
    مشخصا فقط و فقط و فقط با هدف هست که میشه دستاورد خلق کرد!!!
  • Nk
    خصوصیات هدف خیلی میتونه مورد توجه باشه واقعا باید تجدید نظری بکنم

    میتونی مثالش را از خودت بگی
  • Barana
    دقیقا دوستِ من💙💜
    من اشاره کرده بودم ک یه جورایی به هم میریزه باورهارو!


    خب یه مثالش از خودم این بود:
    من ی سری هدفی رو قرار داده بودم ک شاید بیشتر، ۱۰ساله بودن...
    خب امسال هدف اینه که روی زیرساختش و تیم  و مشاورها و ایناش کار کنم و اون چیزیو ک میخوام درواقع تا اخر ۱۴۰۰استارتشو بزنم.
    این سال اولش...درواقع روی اینکه دقیقا چه کاری باید انجام بدم،پیش زمینه ها،افراد مورد نیاز،پیشرفت شخصیتی، و مسائل پایه و شروع تمرکز میکنم.



  • Heidi oz
    تیکه اول این قسمت دقیقا گویای شرایط منه!
    با کامنت قبلمم مرتبط بودااا😂
    فکر می کنم اگر رویات برات خیلی مهم باشه هر طوری شده به هدف تبدیلش می کنی.
    درواقع این نظر منه...هرچند رویای هرکسی برای خودش ارزشمنده.
    +بی صبرانه منتظر قسمت سومم،مرسی بابت قسمت دوم بارییی*-*
  • Barana
    آفرین....رویاهه درواقع باید خیلی قوی باشه و یه چرایِ بزرگی باشه ک همیشه قدرت بده به آدم**

    قسمت سومم امروز آپ میکنم^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی